- Iti construim site-ul tau de vanzare de bilete (la tine pe site) dar ne ocupam noi de tot ce inseamna client service
- Scanarea biletelor la intrare se face cu aplicatia iaBilet de IOS/Android care merge instalata pe orice smartphone
- Putem importa coduri externe qr / de bare (de la locatii) care asigura organizatorului posibilitatea de a scana cu aplicatia iaBilet de scanare toate codurile de bare emise pentru un evenimente. Putem vinde de asemenea si bilete cu coduri de bare /qr codes predefinite (de exemplu coduri de turnicheti). Putem seta checkpoints de acces ca la scanarea biletelor la eveniment sa nu poata intra spectatori cu bilete din alta categorie pe la intrarea in alta categorie
- Organizatorul isi poate bloca (sau debloca) singur locurile la evenimente, inclusiv poate genera invitatii electronice din acestea, automat. Se poate folosi tool-ul ca sa trimita alocari la locatie, de exemplu.
- Putem instala online, rapid, un cont pentru locatie sa vanda bilete din site direct.
- Daca aveti sali cu harti, softul poate bloca lasarea de locuri libere individuale la vanzare (puncte pe harta).
- Organizatorul poate vinde bilete de oriunde la showurile sale si incasa banii, inclusiv la intrare. Vanzarea se poate face si prin SMS catre clienti asa ca nu este nevoie de hartie sau imprimante.
- Organizatorul isi poate emite singur/a vouchere cu valori custom atat procentuale cat si cu valoare (in lei sau euro). Voucherele sunt configurabile dupa perioada, suma minima etc..
- Organizatorul poate sa-si importe vanzarile direct in Excel din Google Drive unde poate prelucra datele dupa bunul plac. De asemenea, isi poate descarca declaratiile la taxe si impozite direct din site si le poatedepune automat online
- Organizatorul isi poate face clearance la intrare adica poate primi acces la o aplicatie unde are toate informatiile clientilor si poti rezolva singur/a problemele (de exemplu cele care apar la relocari cand spectatorii vin cu biletele vechi).
- Organizatorul isi poate customiza biletele si le poate adauga imagini si alte logouri.
- Puteti gasi in contul de admin diverse tipuri de harti vizuale unde poti vedea locurile vandute, libere, holds etc..
- Organizatoru; poate adauga campuri custom la comanda sa colecteze date de la spectatori GDPR friendly (de exemplu varsta, oras, preferinte muzicale etc..).
- Organizatorul poate vedea in site in timp real statistici si grafice cu scanarea biletelor de la acces. Acestea pot fi si shared cu oricine printr-un link din site fara a avea user / parola de acces. Puteti de asemenea vedea in timp real cate persoane au intrat pe o anumita categorie si cate mai sunt de venit.
- Organizatorul poate sa-si editeze singur/a evenimentele - descrierile, pozele etc..
- Putem pe langa e-mailul cu biletele sa trimitem si un alt e-mail catre spectatori cu materiale promo cu evenimentele tale viitoare
- Organizatorul poate seta pachete de discount atractive, de exemplu la patru bilete cumparate, discount 20%. Acestea sunt configurabile.
- Putem vinde si bilete cu valoare zero – da, colectam in continuare datele spectatorilor si acestia primesc un QR code cu care intra la spectacol ca si cum ar cumpara un bilet cu pret
- Organizatorul are in sistem linkuri rapide pe care le poate da artistilor sau partenerilor unde acestia pot vedea vanzarile in timp real fara sa fie logati in site.
- Organizatorul isi poate porni singur/a evenimentele la vanzare, la fel si anumite tarife in timp real, din site
- Putem seta Vouchere care deblocheaza tarife speciale - bune pentru promo parteneri/ invitatii, etc
- Rezervari - clientul plateste o suma in avans si are X saptamani/luni sa finalizeze rezervarea si sa plateasca diferenta ca sa primeasca biletul