Pentru biletele achizitionate cu plata prin card rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua automat în contul din care s-a facut plata initiala in termen de maxim 14 zile lucratoare. De obicei dureaza maxim 1-3 zile lucratoare dar in functie de banca dvs procedeul poate fi uneori mai lung.

Pentru biletele achizitionate cu plata prin Orange sau Vodafone, rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor va fi returnata din contul operatorului de telefonie prin ajustarea facturii lunare.

Pentru biletele achizitionate cu plata ramburs (livrare prin curier) sau din punctele fizice va rugam sa intrati pe iabilet.ro/retur unde va rugam sa introduceti ID-ul comenzii si seria de pe bilet/bilete si apoi veti fi rugati sa introduceti contul bancar in care doriti restituirea banilor sau puteti opta sa primiti un voucher de contravaloarea sumei pe care il puteti folosi pe iabilet.ro pentru o alta comanda. In caz ca doriti returnarea in cont IBAN, plata se va efectua in maxim 14 zile lucratoare. Voucherul primit poate fi folosit oricand.

ID-ul de comanda se afla in mailul primit cand ati comandat biletele sau il puteti gasi si pe biletul dvs pentru biletele cumparate dupa 15 iulie 2019 in coltul din dreapta sus al biletelor si are forma 190719036238 (sau 200719036238), Seria de pe bilet se afla sub QR code  si are o forma cu cifre si litere de genul H6ZKKBABW8

Anumite evenimente de pe site au comisionul (indiferent de natura sa)  adaugat peste pretul biletului. iaBilet va putea returna in caz de anulare a comenzii doar pretul biletului, nu si comisioanele aferente platii. Aceste comisioane apar inca din pagina evenimentului si “urmaresc” cumparatorul pana in ultima pagina de plata, ele fiind aceleasi. Niciun comision nu este adaugat fara a fi afisat, inafara de cele care apar pe site in toti pasii de cumparare si de navigare.